On the Quiet, 2019 – ★★★½

Nagyon rendben van ez a film elsőfilmes Inkubátor film Iétére. Az előzetes alapján rosszabbra számítottam. Nagyon jól egyensúlyoz a karakterek között, szerintem jól a befejezés is. Úgy 60 perc után van egy kis mélypont, de túléli.

Wendy, 2020 – ★★★★

A Pán Péter történetért alapvetően nem rajongok, de a rendező stílusát ismét jó volt megtapasztalni. Megint egy elképesztő gyerekszínész, aki nélkül ez a film nem működne.

Treasure City, 2020 – ★★★

Az utolsó jelenet emel egy kicsit, az iszonyú jó, de ettől még az egész film elég modoros. Mondjuk az kétségtelen, hogy eléggé rosszul éreztem magam a film 90 százalékán, és ezt néha – különösen a virágboltos jelenetben – még élvezni is tudtam. Ugyanakkor a többségén inkább átütött ez a fajta kellemetlenség, ami miatt a legtöbbször nehezen tudom elviselni Hajdu filmjeit.

Invisibles, 2018 – ★★★½

Kedves film jó és intelligens humorral. Az érzékeny téma ellenére szerencsére nem megy el demagógba, így a vége tényleg hatásos. De valószínűleg egy év múlva fogalmam se lesz, mi a címe és kik a szereplők.

The Wolf of Wall Street, 2013 – ★★★★½

Korábbról pótolva sorozatunk részeként megállapítható, hogy a gazdagok életé nem csak játék és mese. Amúgy engem ez a film megvett, iszonyú jók a hosszú jelenetek, pl. FBI kihallgatás a hajón, meg ahogy 10 percig nézzük, hogyan van kiütve a gyógyszerektől. Leótól meg szerintem nem láttam ilyen elképesztő jó játékot korábban. Motivációs jeleneteiben Németh Sándorabb volt ő, mint maga Németh Sándor valaha volt.

Storm Boy, 2019 – ★★½

Azt gondolnánk, a népszerű ausztrál író, Colin Thiele ifjúsági regényadaptációjának remake-je tuti recept. De hiába az Oscar-díjas Geoffrey Rush, a Storm Boy leginkább a fölösleges pátoszt hagyja maga után.

Trois jours et une vie, 2019 – ★★★★

A kis belga hegyi faluban megesett gyerekgyilkosság után világos lesz a nézőnek, mik lehettek Raszkolnyikov indítékai önmaga feladására. A Három nap és egy élet antihőse éppen szembemegy lelkiismeretével. Feszült thriller az Ardennekből.